REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ ZE SMART GAMES – RELACJA Z WARSZTATÓW

8. kwietnia w czytelni Biblioteki Pedagogicznej odbyły się warsztaty dla nauczycieli pt. „Realizacja podstawy programowej ze Smart Games”. Uczestniczki zapoznały się z bogatą ofertą gier dostępną w bibliotece oraz dowiedziały się, w jaki sposób wykorzystać poszczególne gry na lekcjach i zajęciach wyrównawczych.

Smart Games kształtują:

  • Logiczne myślenie i analizę
  • Umiejętności matematyczne
  • Rozumienie przestrzenne
  • Zrozumienie językowe
  • Zdolności planowania i organizacji
  • Współpracę i pracę zespołową
  • Zdolności manualne i koordynację
  • Zdolności wnioskowania
  • Zrozumienie czasu i pamięci

Gry zostały zakupione w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego Mazowsza „Strefa Pasji  Aktywności w Działaniu”.

Serdecznie zapraszamy do nieodpłatnego wypożyczania gier.

Oprac. Luiza Dawidziuk

Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return