REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ ZE SMART GAMES — RELACJA Z WARSZTATÓW

8. kwietnia w czytelni Biblioteki Pedagogicznej odbyły się warsztaty dla nauczycieli pt. „Realizacja podstawy programowej ze Smart Games”. Uczestniczki zapoznały się z bogatą ofertą gier dostępną w bibliotece oraz dowiedziały się, w jaki sposób wykorzystać poszczególne gry na lekcjach i zajęciach wyrównawczych.

Smart Games kształtują:

  • Logiczne myślenie i analizę
  • Umiejętności matematyczne
  • Rozumienie przestrzenne
  • Zrozumienie językowe
  • Zdolności planowania i organizacji
  • Współpracę i pracę zespołową
  • Zdolności manualne i koordynację
  • Zdolności wnioskowania
  • Zrozumienie czasu i pamięci

Gry zostały zakupione w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego Mazowsza „Strefa Pasji  Aktywności w Działaniu”.

Serdecznie zapraszamy do nieodpłatnego wypożyczania gier.

Oprac. Luiza Dawidziuk

Файлы cookie и политика конфиденциальности

Сайт использует файлы cookie (так называемые "куки") в целях, необходимых для надлежащего функционирования сайта, адаптации сайта к индивидуальным предпочтениям пользователя и статистики. В настройках каждого веб-браузера можно отключить хранение файлов cookie, чтобы информация не собиралась. Если вы не согласны с сохранением информации в файлах cookie, вам следует покинуть сайт.

Отметьте файлы cookie, которые вы принимаете:
Возвращение